שאיבת חלב בעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. חזרתי השבוע לעבוגה. בתי בת 4 חודשים ינקה מלא עד עכשיו. אני מנסה לשאוב לה חלב בעבודה, יש לי משאבה חשמלית דו צדדית של מדלה, אבל אני שואבת כל צד בנפרד מטעמי נוחות.. בכל אופן, הבנתי מטיפת חלב שאני צריכה לדאוג למנה גל בין 150-180בכל טרוחה ואני צריכה 2 ארוחות. אני מצליחה לשאוב בפעמיים בסה"כ 200, כך דזה לא מספיק. מה לעשות? איך להגדיל את הכמויות? בינתיים היא שבעה בערך מ150 אז אני מסתדרת עם הקצת דיש לי עוד בבית אבל זה אוטוטו נגמר. אודה לעזרתך. מורן
היי מורן, 150-180 נשמע לי הרבה. הנכד שלי שוקל 8 קילו - הוא בן 5 חודשים ואוכל 120-140 ולא ממש מסיים. אין חוקים לגבי זה = יש רק ניסוי וטעייה. ככל שמאכילים יותר איטי - ועם הרבה הפסקות כמו היניקה - אוכלים פחות כי מרגישים את השובע ככל שהארוחה מתארכת. אם הוא אוכל מהר ברור שהוא יגמור הכל - אבל זה פשוט לא בריא. גם את לא אמורה לשאוב כמות כל כך גדולה בבת אחת. תעשי הפסקה ותשאבי שוב. את תמצאי את הדרך לשאוב לפי מה שאת צריכה. זה נתון דינמי - וככל שתשאבי יותר כך תשמרי על תפוקה גדולה יותר. בברכה אלן