הנקה של פג ותזונה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני ילדתי פג בשבוע 33+5 עם משקל 2200 כרגע הוא בן חודש וחצי ושוקל 3600 אני רוצה לעבור תהליך גמילה מסוכר וגלוטן ולהמשיך הנקה מלאה האם זה יפגע בתזונה והתפתחות של התינוק? תודנ
היי מרינה. יופי! הוא גדל ממש יפה. אם הבנתי נכון - את מיניקה אותו עד עכשיו. הוא מקבל רק חלב אם? לא נראה לי שיש בעייה להגמל מסוכר - הרי האם מדובר על העלמות סוכר בכלל או רק סוכר מאובד? פירות? לא נראה לי שיש בעייה - כל עוד את מאוזנת מבחינת מאכלים מגוונים אחרים מכל אבות המזון אז זה לא צריך להיות בעייה. החלב שלך נשאר החלב שלך - לא ידוע לי על בעייה. בברכה אלן
ומה עם הגלוטן? הפירוט כן מותר לאכול וגם סוכרזית נראה לי