שתיית הרבה מים לאחר הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בגיל שנה וחצי, הפסיק לינוק לפני כחודש. אני בהיריון בחודש החמישי ולכן הפסקתי את ההנקה. מאז ההפסקה, בני שותה הרבה מים, לעיתים מסיים 4-5 בקבוקי מים של 240 מ?ל. האם יש סיבה לדאגה או שזה בסדר? תודה רבה.
היי מעיין, לא נראה לי שזו בעייה ....... אגב, לא היית צריכה להפסיק להיניק בגלל הריון. אלא אם רצית כמובן. יש הרבה מיטוסים - וזה אחד מהם שאסור להיניק שאת בהריון. ההנקה לא מפריעה להריון תקין. בברכה אלן
האמת שהפסקתי בחודש רביעי בגלל הרגישות בפטמות, לא יכולתי לסבול את הכאב. הבעיה שהוא שותה ממש הרבה במעוחד לקראת הלילה ובדרך כלל הוא קם רטוב... האם יש הגבלה לכמות מים? תודה רבה