שכבה לבנה-פטריה בלשון התינוק?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שוב. האם נכון לומר שאם לתינוק יש שכבה לבנה בלשון, זה יכול להעיד על קיום של פטריה בלשון? איך להתייחס לזה? בתודה, גל
לקריאה נוספת והעמקה
היי גל, אם השכבה עבה ולא יורדת בגירוד קל עם הציפורן אז אולי יש פטרייה. צריכים מרשם רופא לקבל טיפול הולם. אנני רופא כך שלא יכולה להגיד לה איך לטפל אבל הרב מציעים על דקטרין אורל ג'ל וכן אגיד רק שצריכים גם לטפל בפיטמות בו זמנים . צריכים לבדוק את השכבה לפני אוכל אחרי שינה. לפעמים יש שכבה משאריות חלב. בברכה אלן