עליה במשקל בגיל שלושה חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי הלן, ביתי בת שלושה חודשים ועלתה מהשקילה בגיל חודשיים ועד השקילה היום 570 גרם. האם זה לא מעט? ניזונה מהנקה בלבד. יש שד אחד שרק ממנו הצליחה לינוק בהתחלה, כיום יונקת משני צדדים אך עדיין יותר מהשד ה"טוב". אני מרגישה שהשד כבר לא מאוד מלא כפי שהיה - האם זו בעיה או שהגוף מתאים בדיוק כמויות? תודה
שלום שי כדי לדעת אם זה מספיק או לא צריכים לקחת את כל התמונה בחשבון. כמה היא נולדה, משקל בשחרור מבית החולים, עושים ממוצע שבועוית והיא אמורה להוסיף כ-200 גרם לשבוע. אם בממוצע היא עשתה את זה אז צפוי האטה מסביב ל- 4 חודשים. אם לא - אז 570 כנתון לעלייה של חודש לא כל כך מספיק. כמובן אם הייתה חולה - מצוננת אז לוקחים בחשבון שהיא תאכל פחות. כדאי להיפגש עם יועצת הנקה מוסמכת אם היא לא אוכלת כמו שצריך. בברכה אלן