מזון בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! רציתי לדעת בבקשה, כמה זמן אחרי שצרכתי מזון כל שהוא, זה מגיע לחלב אם? והאם יש מזון ספציפי שלא מומלץ בכלל בזמן שאשה מניקה, אולי כמו שום או חריף? תודה מראש!
היי אוליאנה, אין מאכל שאסור לאכול בזמן ההנקה. אין כל הוכחה מדעית שמאכלים מסויימים מזיקים או גורמים לגזים. אצל כל תינוק יש תגובות אחרות למאכלים שונים ואצל הרוב אין כל תגובה. אין המלצה גורפת - זה לא משנה מתי זה עובר לחלב כי לרוב זו כמות כל כך מזערית שזה לא מורגש. יש מקרים נדירים של רגישות יתר כאשר תינוק רגיש לחלב פרה אז מומלץ להימנע. אבל את זה רואים אצל תינוק שאינו רגוע למשך כל היום ןליל. כל מזון נספג אחרת לכן אין "זמן" אחיד לכל מאכל. בברכה אלן