הקפאת חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהריים טובים אלן, רציתי לשאול אותך האם ניתן לערבב ולהקפיא חלב אם משתי שאיבות שונות מאותו היום? מהי הכמות המומלצת להקפאה ( לתינוקת שבעזרת השם תהייה בת 4-5 חודשים בזמן הפשרת ושתיית החלב). תודה ושבת שלום!
היי שרונה, אפשר בהחלט לערבב חלב שאוב משתי שאיבות. אני ממליצה בדרך כלל הקפאה של 120 ועוד כמה מנות קטנות שאפשר בכמה דקות להפשיר בעת הצורך. הטריק הוא להאכיל בצורה איטית כמו היניקה - כך התינוקת אולי תאכל פחות. אוכלים בדרך כלל פי כמה באמצעות בקבוק. בברכה אלן