חזית הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם מומלץ לשים חזית הנקה בימים הראשונים של ההנקה? שמעתי שזה לא מומלץ כי זה חוסם את ייצור החלב, האם זה נכון? תודה
היי מיקי, זה לא ממש נכון. מי שזקוקה לחזייה בימים רגילים אולי תהיה זקוקה לתמיכה שחזייה נותנת. אין חוק האומר שאסור ללבוש חזייה. אם החזייה מותאמת מכון אז היא לא לוחצת. אם היא הדוקה מידי זה יכול להוות בעייה לא רק בימים הראשונים אלא גם בהמשך. גם אם יש טפטופים מהחלב אז החזייה עוזרת כי אפשר להכניס רפידות. בברכה אלן