בעיה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום- התינוקת שלי בת 4 חודשים עד גיל 3 חודשים ינקה ללא שום בעיה, בחודש האחרון היא לא מוכנה לינוק בשעות היום רק בלילה(מתעוררת לינוק 4 פעמים).חזרתי לעבודה לפני כשבוע האם כדאי להתעקש על הנקה ביום מה ניתן לעשות?אשמח בתשובה
היי מלי, תמיד כדאי שתינוק מזהה אותך רק עם ההנקה. כל פעם שאת איתה כדאי לנסות תמיד להיניק. אם צריך לתת בקבוק שזה יהיה מישהוא אחר. גם בשבתות כשאת איתה - רק הנקה. אם היא מסרבת פעם ראשונה אז עזבי. תשיחי את דעתה ורק אחרי שהיא שוב מראה סימנים שהיא רוצה לאכול - אז שד שוב. תראי אם זה יצליח. כמה שיותר לחשוף אותה למגע עור לעור - גם אם היא לא הכי רעבה כדי שהיא תסכים שוב. רק ברוגע ולא בכאסח. בהצלחה אלן