פטרייה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אלן, זאת שוב אני, אני עוברת עכשיו על השאלות בפורום, הן נורא מעניינות ומועילות ותוך כדי אני קוראת על התופעה שקיימת אצל תינוקות- הפטרייה, גם לבת שלי יש לבן על הלשון לפעמים, איך אוכל לאבחן? ומהי הדרך לטיפול? ממש תודה על התשובות ומזל טוב על היומולדת והנכד החדש, שתזכי תמיד לעזור לכולם!!!
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרה, תודה על האיחולים!!! השכבה הלבנה של פטרייה לא יורדת עם גירוד קל של הציפורן. לפעמים נראה לבן משאריות חלב - לאחר הנקה. אז יש לבדוק לפני שהיא אוכלת. בברכה אלן