שאלה לאלן דימומים כתוצאה מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום! אני מניקה באופן מלא מאז הולדת ביתי 4 חודשים. בחודשיים האחרונים יש לי דימומים לא סדירים אני עם מחזור שבוע כן שבוע לא הרופאה שלי טוענת שזה מההנקה ואם אני מעונינת שזה יפסק יהיה עלי להפסיק עם ההנקה. האם שמעת על דבר כזה בעבר והאם יש לזה פתרון? תודה!
היי נעמי, פעם הראשונה שאני שומעת על זה. ממש לא שמעתי על תופעות כאלה כתוצאה מהנקה. אולי יש עניין הורמונלי אחר ואולי כדאי להתיעץ עם אנדוקרינולוג. אני לא רופאה - לכן לא מומחית בדימומים בלתי צפויים אבל לא נראה לי שזה בגלל ההנקה. רק בתקופה הראשונית לאחר לידה ההנקה מבוססת על פעילות הורמונלית - שגורם ללחץ על הרחם שזה גורם לדימומים אבל לרוב רק עד 6 שבועות. לאחר מכן ההנקה לא פועלת על בסיס זה אלא על ההיצע וביקוש. תנסי אולי לקבל כמה דעות בפורומים שונים. בהצלחה אלן