פטמה פצועה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, בני בן 6 שבועות עם הנקה מלאה. מאז שהתחלתי להניקו (עוד בבי"ח) נוצר לי פצע בפטמה שמאל שלא עבר עד עכשיו. לעיתים ישנה הטבה ולעיתים כמו עכשיו הפצע אף מדמם מעט. מה ניתן לעשות בנידון? המליצו לי על משחה של רפאל. מה דעתך? תודה
היי סיון, משחות מרגיעות אולי אבל לא מרפאות. לרוב פצעים נובעים בגלל תנוחה לקוייה. כדאי לך ללכת למפגש של ליגת לה לצ'ה : www.lllisrael.org.il או להיפגש עם מדריכה או יועצת הנקה מוסמכת IBCLC. היא יכולה להראות לך איך ומה שאת עושה כיום שגורם אולי לפציעה. תוכלי למצוא יועצת מוסמכת באתר של היועצות: www.iaclc.org.il אם את במרכז יש את מלהיב - www.malhiv.co.il יש הסדר עם כללית. בברכה אלן