דייסה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול האם אפשר להסמיך דייסה בחלב אם במקום במים? לתינוק בן חצי שנה שרק יונק + טעימות ירקות ופירות. עוד שאלה: האם לדעתך יש צורך לתת דייסה לתינוק יונק (לא במקום הנקה אלא בנוסף)? תודה רבה אלן!
היי ריקי, בגיל זה מתחילים לתת טעימות של מוצקים - כל זה בנוסף להנקות... דייסה היא מאכל בלי הרבה ערך תזונתי חוץ מקלוריות - ואם יש בעייה של רזון - אז אולי אפשר לתת דייסה. אין ממש רע בזה. עדיף לתת מאכלים יותר מזינים - פירות ירקות, אבל לדעתי אין כל צורך בדייסות. כשתינוק לא מוכן לאכול כל דבר אחר - ויש את העניין שאימא חוזרת לעבודה והתינוק מוכן לאכול דייסה - אז זה עדיף מאשר תמ"ל ..... בברכה אלן