בן 10 ימים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 10 ימים ואני מניקה אותו הנקה מלאה ביום הראשון בבית החולים כנראה הנקתי בתנוחה לא טובה ונוצרו לי פצעים ב2 השדיים .בבית החולים התייעצתי עם יועצת הנקה שלימדה אותי אחיזה בתנוחת מעבר ומאז הוא תופס נכון את השד,אך הפצעים עדיין קיימים וכואבים. אני משתמשת במשחת לנולין של לנסינו האם ניתן לטפל במשהו נוסף ?-יעזור ללכת לרופאת עור?
שלום לך אין צורך בשלב זה ברופא עור אם כי לרוב זו עדיין בעייה של תנוחות. הפיטמות יתרפאו אם התנוחה בסדר. את אמורה להרגיש הקלה מיידית עם תיקון תנוחה. עברו הרבה ימים כבר - ואם אין שיפור כדאי לך שוב להעזר ביוצעת הנקה מוסמכת: יש העובדות באופן פרטי ברשימה של האתר של היועצות: www.iaclc.org.il אם את מאזור המרכז יש במלהיב קליניקה פעמיים בשבוע במחיר הנחה וגם הסדר עם כללית מושלם: www.malhiv.co.il בהצלחה אלן