הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בני בן 3 חודשים וניזון מניאוקייט. לא הנקתי אותו בגלל שנטלתי תרופות שעוברות בהנקה (כיום כבר לא ) וגם לא נטלתי תכשירים לייבוש החלב. האם כעבור 3 חודשים אני ינסה לשאוב יש סיכוי שיצא חלב או שזה אבוד?
היי שירלי\ קודם כל בין הארוחות את יכולה לחבר את התינוק לראות אם הוא עדיין מעוניין בשד. אם כן אז אפשר כמה שיותר להצמיד אותו - כי זה יעזור להחזיר את החלב. תתחילי לשאוב כל שעה 10 דקות - או כל שעתיים כמה שתצליחי ותראי מה קורה. זה תהליך להשיב את החלב - אבל זה בהחלט אפשרי. בברכה אלן