ייצור חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב האם ניתן לייצר שוב חלב אם גם לאחר הפסקת הנקה של שלושה חושדים בתי כיום בת חמישה וחצי חודשים.הנקה מלאה היתה במשך חודשיים וחצי. שמעתי מחברה שאם יש פעולת מציצה בשד או שאיבה החלב חוזר ואשפר להניק שוב האם זה נכון? תודה ויום טוב
היי יעל, זה נכון. אבל בתיאוריה. זה לא קל שמו שזה נשמע למרות שבהחלט אפשרי. אם אימא מאוד מאוד נחושה בדעתה לחזור לייצור חלב אז אפשר להתחיל לשאוב באופן תדיר וכמובן אם התינוקת עדיין מוכנה לינוק אז היא תהיה עוד יותר יעילה מאשר שאיבה. אם היא מוכנה בין לבין - לא כשהיא מאוד רעבה אז יש סיכוי לחזור. תתחילי לשאוב וכל עוד את מחליפה את התמ"ל בחלב אם תדעי כבר שאת יכולה להציע לה שד. בינתיים תנסי- אפילו רק להרגעה אם תסכים. בברכה אלן