הנקה חלקית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, רציתי לשאול שאלה תיאורטית: האם ניתן להניק תינוק בן 5 חודשים באופן חלקי בלבד. אם נמצא במשפחתון מ 8:00 עד 13:00 ואז נניח להניק אותו כ 4 פעמים ביממה בשילוב עם בקבוק ומרק ירקות?(כאשר את הבקבוק והמרק הוא מקבל במשפחתון) תודה!
שלום גאיה, בהחלט אפשר ורצוי להיניק תינוק כמה שיותר. אם יוצא לו ארוחה אחת ירקות וארוחה אחת חלבית (עדיף חלב אם שאוב) אז עוד לפחות 4 ארוחות חלביות כשתהיו יחד אז זה מצויין. תינוקות זקוקים ללפחות 5 ארוחות חלביות ביממה עד גיל שנה. שאיבת המנה תעזור לך לשמור על התפוקה - וכמובן עדיף מאשר מתן חלב פרה (פורמולה). בהצלחה אלן