טעם החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוק בן ארבע וחצי חודשים שעד עכשיו רק ינק ומתחילת החודש התחיל לקבל בקבוקים במעון. אני יודעת שכמות החלב פחת מאז אבל עכשיו קיבלתי מחזור. האם מחזור מפחית כמות החלב בכלל ובמשך המחזור? האם בזמן המחזור יש הבדל בטעם של החלב? ייתכן שתינוק לא ירצה לינוק בזמן שלאמא יש מחזור? >ודה
היי דינה. בדרך כלל אין כל בעייה עם המחזור וההנקה. רוב התינוקות לא מתלוננים - לא על הכמות ולא על הטעם. יש מקרים בודדים כאשר האימא שמה לב לשינויים או הבדלים. אבל לרוב זה עובר בשלום ללא כל עוררין. בברכה אלן