נקודה לבנה על הפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, בני בן 5 חודשים, אני מניקה, הנקה מלאה, לפני כשבוע הייתה לי דלקת בשד ימין, קיבלתי אניטיביוטיקה מוקסיפן מהרופאה, וזה עבר, אולם לפני כמה ימים החלו כאבים בפיטמה-וראיתי נקודה לבנה, קראתי באינטרנט שכנראה זו צינורית סתומה, ניסיתי לפתוח עם מחט סטרילית, אני לא בטוחה שזה עבד כי עדיין כואב לי. מה הפיתרון? אשמח לתשובתך תודה רבה רבה ושבת שלום
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אפשר להניח את השד והפיטמה בצלוחית מים פושרים וקצת שמן זית. אחרי כמה דקות - לנסות לשחרר את השפוכית. עוד דבר -כדאי לשים לב לתנוחות אם תשני קצת את התנוחה אולי זה יעזור לשחרר. בברכה אלן