חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי בת שבוע 24 בתאריך 11.11.11 ולא יוצא לי חלב מספיק בשבילה ככל שאני שואבת לא יוצא הרבה אני שותה סופר
היי מעיין, אני מניחה שהיא לא זקוקה לכמויות מאוד גדולות. עליך לשאוב כל הזמן - אפילו ל-10 דקות כל שעה במקום לחכות כמה שעות ואז לשבת שעות. תראי אם זה לא יותר מצליח. אין חוקי ברזל אבל הרעיון הוא שתחכי את פעולת היניקה. אם היא הייתה יונקת ישירות אז היא הייתה מגרה וצמודה לשד כל היום לפחות בשבועות הראושנים. אז את רוצה לשאוב לעיתים מאוד קרובות. בברכה אלן