שד מגרד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אם מניקה תינוק בן חודש ורציתי לשאול, האם מותר לשים על השד (ולא על הפטמה) קרם הזנה. הוא מגרד לי נורא, כנראה בגלל יובש בעור. או שאולי יש סיבה אחרת לגרד? שקשורה להנקה?
היי לילך, אם את משתמשת במשחה - באזור השד אז כדאי לברר אם החומר מתאים להנקה כי זה ממש באזור שהתינוק יבוא במגע ישיר איתו. יש מרכזים למידע על תרופות בזמן ההנקה וההריון: 1. בילינסון: 03-9376911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 לגבי הגירוד עצמו - לפעמים זה נגרם בגלל חומרים חדשים בכביסה - אם החלפת אבקת כביסה או אפילו חומרים מהחזייה. אם היא לא 100% כותנה אז לפעמים יש רגישות לחזיות חדשות. בברכה אלן