פצע בפטמה בצד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי פצע בפטמה בשד אחד. האם זה בסדר להניק רק מהצד השני ומהצד עם הפצע רק לשאוב בינתיים? נורא לא נעים להניק עם הפצע... זה יפגע בתנובת החלב אם התינוק לא יינק מהשד ורק אשאב ממנו? תודה
היי שלומית, אפשר להיניק מצד אחד ולשאוב מהצד השני אבל זה לא פותר את בעיית הפצע. פצע נובע מתנוחה לא טובה. או שהוא תופס רק את הקצה או שאת מיניקה ללא תמיכה מתחת לידיים - שזה יכול לגרום לתינוק לרדת טיפה מהגובה הנכון מול השד. זה משקל וקשה להחזיק תינוק של כמה קילוגרמים באוויר בצורה כזאת. כדאי להיפגש עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC כדי לתקן את התנוחה כדי להינות מההנקה. זה לא אמור להכאיב. היות ולכולנו צד עדיף, לפעמים יש בעייה רק בצד אחד. בברכה אלן