הנקה התקן ומחזור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כ- חודש וחצי שמתי התקן רגיל. מאז היו לי דימומים קלים ובינוניים וכבר מזה חודש שלא היו לי דימומים כלל.. תאריך המחזור חלף לפני שבועיים ועדיין לא קיבלתי... אני גם מניקה הנקה די מלאה ופעם/פעמיים ביום תחליף חלב... החשש שלי שנקלטתי להיריון... האם יתכן וההנקה מעכבת את המחזור כי למיטב ידיעתי ההתקן אמור ליצור דימומים מידי פעם ואין לי דימומים כלל.(זהו ההתקן הראשון שלי)
היי מיטל, אני לא מתמצאת. אלו שאלות שכדאי להפנות אותם לרופא נשים. בברכה אלן