הפסקת הנקה בזמן הריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן שני בן שנה ושלוש ובדיוק סיימתי אתמול להניק אותו לגמרי בהדרגה איטית אני בתחילתו של הריון שלישי עכשיו ואין לי גודש ולא כלום רק רציתי לדעת אם לא לעשות כלום או בכל זאת לייבש את מה שנשאר עם כרוב- זה ייבש לי בילד הראשון.
היי עדי, אם את לא מרגישה בכלל כאב אז לא צריכים לעשות דבר. ממילא החלב או טו טו יתחדש בגלל ההריון. אם יכאב פתאום אחרי כמה ימים אז עליך לשאוב עד הקלה ושוב להניח לדברים לקרות באופן טבעי. בברכה אלן