בלוטות בשד של תינוקת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי תינוקת בריאה בת 3 וחצי חודשים. בעיסוי לאחר מקלחת הורגשו בשני השדיים שלה בלוטות קטנות בלחיצה קלה יוצא נוזל כמו חלב אם. האם זה תקין? האם צריך וניתן לעשות משהו? תודה רבה!!
היי ליאת - מהניסיון וידע יש תופעה של בלוטות והפרשות חלב מהשדיים של תינוקות - אפילו בנים!! אז ממה שידוע לי זה מוכר - אבל זה לא התחום שלי - ולא קשור להנקה אז כדאי לדווח על כך לרופא המטפל ושהוא יבדוק בכל זאת. בברכה אלן