שד ריק- המשך שאלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה אלן על תשובתך. אני מניקה באופן שווה בכל הנקה- מצד אחד, החתלה ולאחר מכן צד שני. כרגע נראה לי אף שיש לי דלקת בשד אחד היות והכאבים חזקים מאד ומקרינים לגב, שד שני כמעט ריק ולכן אף לא כואב לי בזמן ההנקה אך אני ממשיכה בכל זאת. האם יעזור אם אשאב משד הריק למרות שלא יוצא חלב ע"מ לגרות אותו? האם נכון שאם נותנים רק בקבוקי חלב שאוב החלב ייגמר? מתוסכלת מאד, אינני רוצה להפסיק להניק אך איך אפשר כשיש כאבים חזקים בשד אחד ושד שני לא מספק חלב מספיק?
לקריאה נוספת והעמקה