הנקה ומזון מוצק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן. איני יודעת האם זה הפורום המתאים אך עזרת לי מאוד בעבר לכן אשמח לדעתך: הבן שלי כמעט בן חצי שנה ואני רוצה להתחיל לשלב מוצקים. הוא מעולם לא קיבל בקבוק (גם לא של חלב שאוב) וניזון רק מהנקה. כרגע הוא יונק 5-6 פעמים, בלילה ישן 10 שעות. אני רוצה להניק עד גיל שנה לפחות,מהי הדרך הנכונה לשלב מוצקים מבלי לפגוע בכמות החלב?
היי נילי, יופי! הדבר לדעתי הכי נכון הוא הנקה מלאה - ללא כל בקבוקים אם אפשר, ועוברים ישר לשלחן!! ההמלצה היא הנקה מלאה עד הכנסת טעימות ומוצקים - כאשר המוצקים באים כתוספת להנקות. את מיניקה כרגיל ונותנת לו כשהוא נינוח ושמח - טעימות של חתיכות רכות מספיק כדי שאם יבלע - לא יחנק - ומספיק קשים (אידוי לרוב הוא אידיאלי) כדי שהתינוק יתפוס לבד ויאכיל את עצמו. את תראי לפי התגובות שלו אם אכן זה הזמן - ואם הוא יהנה. אם הוא מוכן מערכתית (זה בא בדרך כלל עם יכולת לשבת - להתישב לבד - להושיט יד לפה. בהצלחה! אלן