הנקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן היקרה בני בן 9 חודשים אוכל טוב במשך היום (לא יונק) אני מאכילה אותו עם כפית מכיוון שמסרב לבקבוק. וטוב לנו ככה... בלילה הוא מתעורר לינוק. אני מרגישה שהוא לא יונק בגלל שהוא רעב מכיוון שיונק מס' שניות ונרדם. וזהו "איתות" בשבילי שאפשר להפסיק "לשלוף" :) איך אני עושה זאת? שיהיה נוח לתינוק החמוד וגם לי?
שלום אור. תינוקות בגיל הזה עדיין זקוקים לחלב. כשעוברים לאט לאט למוצקים - הם כתוספת להנקות (או תמ"ל) ולא במקום. עד לפחות גיל שנה חלב הוא האוכל האופטימלי להתפתחות תקינה של התינוק. אז אולי הוא משלים בלילות. אני לא הייתי בכלל מעודדת הפסקה אם אכן זה המקור היחידי של חלב. אולי אם תתני לו יותר במשך היום הוא ישן יותר טוב. אם הוא במסגרת ואת לא איתו כל היום - אז ההנקה עבורו זו השלמה של קרבה וחום - שזה = לביטחון. בברכה אלן