פצעונים על הפנים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביתי בת 6 שבועות מקבלת חלב אם שאוב בבקבוק כשבועיים במקום הנקה [היתה מצוננת וחלשה] יש לה הרבה פצעים או חצ'קונים קטנים ואדומים על הפנים ומתחת לכל הסנטר האם זה יכול להיות החצ'קונים הרגילים שיוצאים מהחלב או שעלי לחשוש לפריחה? תודה שרה
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרה, פצעונים "רגילים" לא באים מהחלב אלא כל האוויר המזוהם שלנו. אחרי שהייה של 9 חודשים באיזור סטרילי אז העור קולט פתאום כל מיני לכלוכים. אם נראה לך חמור אז כדאי להתיעץ עם רופא. אבל לרוב זה עובר. אנני רופאה כך שזה לא התחום שלי. אבל זה דבר די שכיח אצל תינוקות. בברכה אלן