הנקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן! הבת שלי בת חודש ושבוע. אני מניקה אותה כל 3-4 שעות ובלילה כאשר היא מתאוררת לבד (בד"כ אחרי 5 שעות). כבר 3 לילות ברצף היא לא מתאוררת לאכול. כלומר אני מניקה אותה ב- 10 בלילה ואז היא מתאוררת רק ב 5 או 6 בבוקר. זה בסדר שתינוקת כזאת קטנה לא אוכלת בלילה או שכדאי להאיר אותה?
אנה, טפו טפו!! אם הכל תקין, פיפי ויציאות סדירות (פיפי כ-7-8 ביממה) ועולה יפה במשקל אז אין כל סיבה להעיר אותה. זה יכול להשתנות ומאחלת לך שלא!!!! בברכה אלן.