לגבי שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה. ילדתי לפני חודשיים וחצי. לקראת חזרה לעבודה. רציתי לדעת אם אני יכולה לשאוב צד אחד (יוצא לי בערך 50-60 cc), לשמור במקרר ולמחרת לשאוב שוב אותה כמות, לערבב אותם יחד ולאחסן באותה שקית במקפיא. האם החלב מהשאיבה הראשונה ישמור על הטריות? תודות ויום טוב
היי יערה, בתיאוריה אין כל בעייה. אבל חבל לא לשאוב משני הצדדים. לא יהיה איזון וגם פחות גירוי. רצוי לשאוב לעיתים קרובות כי ברגע שחוזרות לעבודה לרוב יש ירידה גם כך בתפוקה. בברכה אלן