כדורי vagifem בזמן הנקה מלאה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן חצי שנה ואני מניקה אותו הנקה מלאה (בנוסף לטעימות של אוכל). רופאת נשים נתנה לי כדורי vagifem להחדרה וגינלית. בהוראות כתוב שאין להשתמש אם הינך מניקה. אך הרופאה ידעה שאני מניקה ובכל זאת נתנה לי את המרשם. האם מות רלהשתמש בכדורים ללא חשש? תודה מראש.
שלום הדר, כדאי לך לבדוק מחר בבוקר עם אחד המרכזים הבאים: מידע על תרופות בזמן ההריון ולידה: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 רוב התרופות היום בטוחות בהנקה - אבל היצרנים חייבים לכסות את עצמם אז אוסרים. במרכזים האלה יש להם את העדכונים לגבי רוב התרופות. בברכה אלן