גלולות סרטז
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן אני 8 שבועות אחרי לידה ורופאת הנשים שלי הציעה לי להתחיל לקחת גלולות סרטז. אני מניקה הנקה מלאה ורציתי לדעת אם ידועה השפעה של הגלולות על התינוק. מרגיש לי מוזר ליטול גלולות שאני מניקה- כאילו אני מעבירה לתינוק שלי את כל החומרים הללו. אשמח למידע על הנושא שבוע טוב לי
היי לי, יש הרבה יותר סכנות בתמ"ל כאשר לא מיניקות - למרות שהכל עובר דרך החלב אבל במינון מזערי. וכמובן פחות מסוכן מאשר חלב פרה וכל החומרים המאובדים שיש בתמ"ל. בברכה אלן