הנקה ותמ"ל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני כבן 8 חודשים, קיבל עד היום חלב אם בלבד. לפני שאני יוצאת לעבודה, אני שואבת עבורו חלב ובערב מניקה אותו. בימים האחרונים יוצאת לי כמות רק עבור חצי מנה לבוקר, ואני נאלצת לתת לו יום אחד בבוקר סימילאק ויום אחד חלב אם, כשבערב זאת תמיד הנקה. האם יש בעיה בלתת לו פעם סימילאק ופעם מטרנה? או שחייבים להיות עקביים עם סוג אחד של תמ"ל? תודה, יפעת
אין כל בעייה עם השילוב, יפעת. אבל כמובן עדיף לתת חלב אם. את לא חייבת לשאוב רק בזמן מסויים במשך היום. את יכולה גם בערב. במקום לתת משני הצדדים אפשר להציע פעמיים אותו שד (הפסקה באמצע ) ואז לשאוב מהצד השני. זה גך יעזור לשמור על התפוקה. אלן
תודה רבה לך על התשובה המהירה וההמלצה.