השפעת מחזור על ייצור חלב והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! ילדתי לפני 11 שבועות ואני מניקה הנקה מלאה (+שואבת) התחלתי לקחת בעצת רופא הנשים שלי גלולות המיועדות לנשים מניקות. אתמול התחיל דימום שלפי ההתכווציות בבטן מרגיש כמו מחזור. האם יש סכנה שייצור החלב אצלי יחלש או ייפסק עקב כך? האם יש למחזור איזשהי השפעה על החלב?
שלום כנרת, בדרך כלל אין כל השפעה. תניקי כרגיל. גם אם יש שינוי קל בטעם התינוק מתרגל אבל זה בדרך כלל לא מורגש בכלל בברכה אלן