הנקה ושימוש באציקלובר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני מניקה הנקה מלאה . פתאום יש לי התפרצות של הרפס בשפתיים ( יש לי הרפס כבר המון שנים) התחלתי בטיפול במשחת אציקלובר (זובירקס ) וגם בכדורים אציקלו V 400 מ"ג (אציקלובר בכדורים). האם הדבר יכול לפגוע בתינוק ? להוות השפעות שליליות עליו ? אני פוחדת שתהיה לי התפרצות חזקה מאוד לאחר שכול תקופת ההריון לא היה לי כלום ומפחדת מהדבקות של התינוק .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך תקשרי לאחד המרכזים למידע אודות תרופות בזמן ההריון וההנקה|: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא; 08-977-9309 מאחלת לך רפואה שלמה. בברכה אלן