משמעות הצעד - הנקה ודיאטת גלוטן וסוכר גם יחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יילדתי את בתי השנייה לפנ כ3 שבועות וביססתי את ההנקה והולך יופי ...טפו טפו טפו ...הייתי רוצה להרזות ועל כן חשבתי לבצע דיאטת גלוטן וסוכר . מה המשמעות שיש לשילוב בין השניים? אני ממש מתקשה לשמור על הפה ממתוקים וחייבת מתוק כל הזמן אבל יש לי תחליפים... בת 32 , שקלתי 57 לפני ההריון וכרגע משהשלתי מעליי את ההריון ונותרתי עם העודפים אני עומדת על 65 ...
שלום דיקלה, אנני דיאטנית אז לא יודעת מה טוב ומה מומלץ אבל אני כן מתמצאת בתזונה נכונה. כל דיאטה שהיא מבוקרת - מלאת כל אבות המזון מומלצות. החלב נוצר ללא כל קשר (אימהות באפריקה למשל)- אבל אם יש דיאטת כאסח אז את לא תרגישי במיטבך וזה לא משרת אף אחת. לא את ולא התינוק. אז כל דיאטה שתעשי תצליח אבל רק אם את מקפידה ושומרת על תזונה בריאה בלי תחושות של חסך בהצלחה אלן