חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום, שאבתי היום לראשונה ויש לי שתי שאלות. 1. חיממתי בשיטה המומלצת מים חמימים ולא רותחים, אך היא לא הסכימה לשתות את החלב ורק שבעלי הכניס למים רותחים שתתה. האם הכנסת חימום החלב במים רותחים פוגעת בחלב? 2. שאבתי בוקר והחלב היה לבן. בערב כשהוצאתי לחמם שמתי לב שהצבע השתנה והחלב וגם המרקם. לא עוד חלב לבן במרקם חלק אלא צבע יותר עכור והחלב כמו מפורר. מה זה אומר, האם זה בעייתי?
אם את שומרת את החלב בכלי סגור - בקבוק או שקית המיועדת לשמירת חלב אם - אז לא צריכה להיות בעייה. לגבי חימום אפשר לשים אותו בספל עם מים שרתחו. ז"א לא להרתיח את החלב אלא לשים אותו בספל מים חמים. זה יחמם את החלב קצת יותר. כנראה שזה משנה לה. יש תינוקות שלא אכפת להם טמפרטורת החלב.... בברכה אלן