כוס?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן, את מזכירה כוס/ספל לתינוקות בגיל חמישה חודשים... למה בדיוק את מתכוונת? יש כוסות עם פיה מובנית ו"פטנט" שאם הופכים את הכוס היא לא נשפכת. כדי לשתות צריך לשאוב ממש חזק מהפיה.האם לכוס כזו את מתכוונת? אם כן, איך מלמדים ילד לשתות ממנה? נראה לי שזה דורש מהתינוק לשאוב יותר חזק מאשר ביניקה... מה זו כוס לתינוק? תודה
הי נורית, כן, יש כל מיני פטנטים. ותינוקות שכבר אוחזים בחפצים מסוגלים להתחיל להתרגל לספלים כאלה. אפילו אפשר להתחיל עם כוס רגילה אבל כמובן זה מצריך יותר סבלנות וזמן. וכמובן תמיד להתחיל עם מים בלבד. בברכה אלן