טיפול שינ יים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי , בני בן חודש וחצי אוכל הנקה מלאה, יש לי כמה שאלות לגבי טיפול שיניים האם כדאי עכשיו לבצע טיפולים או רק במצב כאב? האם חומר ההרדמה מסוכן , ואיזה חומר עדיף? האם סתימה כסופה יכולה להחדיר כספית לחלב? אודה לתשובתכם המקצועית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אפשר לעשות טיפולי שיניים בזמן ההנקה. זה לא מסוכן ואין בעייה עם חומר ההרדמה. כשאת כבר במצב שתוכלי להיניק את התינוק חומר ההרדמה כבר יוצא ממחזור הדם.....תשובות יותר מקצועיות תוכלי לקבל אצל רופא השינייים. בברכה אלן