הנקה פעם ביום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב :) ביתי בת 3 חודשים ולפני כשבוע התחלתי לתת לה תמ?ל היא אוכלת 5 מטרנה ו 1 הנקה או 4 מטרנה ו 2 הנקות שאלתי היא.. האם וכיצד אפשר באמץ להגיע להנקה אחת בערב או 2 מבלי שייווצר גודש כואבבבב במהלך היום? אני מנסה כבר שבוע ועד 6 בערב מנסה לשחרר גודש אבל לא נראה שזה עוזר. והאם הנקה ביום או שתיים בכלל אפקטיביות מבחינת החלב, האם הוא עשיר? אציין שכאשר אני מניקה אותה היא מחזיקה כ 2 וחצי שלוש שעות ומתוך סקרנות.. ממתי סופרים את הדקות בין ארוחה לארוחה? מהרגע שהיא החלה לינוק או מהרגע שסיימה? תודה רבה רבה תודה.
היי אורטל, החלב הוא חלב לכל דבר. אם היא מקבלת קצת או הרבה זה אותו החלב - הוא מזין והכי מתאים לתינוקות. לגבי הגודש, אם את חשה כאבים אז את לא אמורה לחכות כל היום ובלי להוציא חלב . את יכולה לשאוב קצת עד הקלה מתי שאת מרגישה שכואב. לא יווצר עוד הרבה חלב כי את לא שואבת מנה שלמה. לאט לאט הגוף יתרגל לכמות הקטנה. בברכה אלן