גולה בחזה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. ילדתי לפני שבוע. אני לא מניקה אבל אני שואבת חלב בתדירות של הנקה. אתמול היה לי חום . הבנתי שיכול להופיע בעקבות סתימה במינוריות החלב. יש לי גולה בחזה בצד שמאל ניסיתי לעשות עיסויים בזמןהשאיבה אך אני לא מצליחה לשחרר אותה. מה עוד אפשר לעשות?
היי עדי, למה שלא תניקי. שאיבה לא יעילה כמו היניקה של התינוק. חבל. גם על המאמץ וגם על פחות המגע עור לעור. מכל הסיבות כדאי להיניק ישירות. היניקה מגיעה לכל הצינוריות כאשר השאיבה הרבה יותר מכני. תמשיכי לעסות - אבל אם יש חום זה מצביע על דלקת בשד. פתרון של דלקת בשד הוא הנקות לעיתים קרובות במיוחד על הצד הדלוק. שתייה מרובה ומנוחה. יותר קל לנוח כשהתינוק לידך מאשר הצורך לשאוב. בהצלחה אלן