הנקה ואוכל מוצק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן חצי שנה. עד עכשיו ינק הנקה מלאה. לא יודע מזה בקבוק בכלל. סיימנו את שלב הטעימות וכעת צריך להתחיל ארוחת פירות וארוחת צהריים. איך זה משתלב עם הנקה? האם להציע לו לינוק מיד אחרי כל ארוחה? האם לתת מים אחרי ארוחה או שחלב אם מספיק? תודה רבה וחג שמח טלי
היי טלי, המוצקים בגיל הזה עדין מהווים תוספת להנקות. החלב עדיין הבסיס לתזונתו היומית. מיניקות כרגיל ובין לבין מוסיפים ארוחה של מוצקים. ככל שתינוק אוכל יותר טוב (לאחר בקיעת שיניים כמובן) וגם כשהוא מסוגל לשבת בכוחות עצמו - אז באופן טבעי הוא יתחיל לינוק פחות. כל עוד אין הפרעה בהרגלי היניקה שלו עדיין לא צריך מים אלא אם בא לך לתת. הוא בגיל זה כבר לא זקוק בכלל לבקבוקים. אם נותנים מים אז אפשר כבר בספל המיועד לתינוקות ופעוטות בברכה אלן