מרקם צואה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן, רציתי לשאול האם זה נורמלי שמרקם הצואה הוא נוזלי? ביתי בת 3 חודשיים והצואה שלה הפכה לממש נוזלית לאחר חיסון הרוטה עד עכשיו, כמו כן יש לה אולי יציאה אחת ביום, כשבעבר היו לה לפחות 5-6 יציאות, האם זה בסדר? תודה.
היי פרח היציאות יכולות להשתנות ובדרך כלל אין מה לדאוג. כל עוד היא נינוחה, ולא נראה כי משהו לא תקין אצלה וכמובן ממשיכה לעלות במשקל ומתפתחת כצפוי אז אין צורך להתיחס למרקם או לצבעו של הצואה. גם פעם ביום בסדר גמור - יש תינוקות אשר להם יציאה אחד כל 4 ימים ויותר!! בברכה אלן