פצע על העטרה של הפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן חודש וצי וזו כבר לא הפעם הראשונה שאני מניקה... בימים האחרונים שמתי לב שיש לי פצע על העטרה סמוך מאוד לפיטמה ויש לזה נקודה לבנה ומתחת אדום וגם יש בליטה של פצע וזה נראה דלקתי וזה מאוד כואב כשאני מניקה, האם עלי לגשת לרופא? אם כן איזה רופא עדיף? או שאני יכולה לשים איזה משחה לטיפול בדלקות עור ? מה כדאי? שאלה נוספת, יש לי לפעמים אודם על הפיטמות וזה קצת שורף השאלה אם זה נורמלי או שזה איזה בעיה של פטריה או משהו דומה? תודה מראש וחג שמח
היי מרב, בלי לראות את זה קשה מאוד להציע לך. לרוב פצעים מסביב ובפיטמה נובעים מתנוחה לא הכי אופטימלית. ולמרות שהנקת בעבר - לכל תינוק אנטומיה שונה ולכן לפעמים יש פצעים ועם ילד אחר לא יהיו או לה היו. בכל אופן - תתיעצי עם רופא המשפחה אבל לדעתי כדאי לך להיפגש עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC שתעזור לך לפענח ממה זה ואז אולי לרופא עור. בהצלחה אלן