חילבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מכמה ימים התחלתי לקחת כדורי חילבה, הרגשתי שיש שינוי לטובה ברוך השם.. שאלתי היא האם יש לכדורים תופעות ליוואי או שהם בטוחים ומומלצים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אני לא מכירה את כל הסוגים רק מה שאנחנו מוכרים שהוא תכשיר המכיל כמה צמחים. MORE MILK של חברה אמריקאית.....מאוד מומלץ. לגבי האחרים - שמעתי שיש ריח שיוצא מהגוף עם חלק מהתכשירים אבל אני לא מומחית בזה בכלל. ברוב המקרים של חוסר חלב זה עניין טכני - ושיפור הרגלי ההנקה יכול להשפיע רבות. בברכה אלן