האם לשאוב חלב ולהקפיא לתקופה בה התינוק קצת גדל?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן תודה על התגובה המהירה לשאלה הקודמת שלי. בני בן 4 שבועות והוא יונק באופן מלא. רציתי לדעת האם כדאי לשאוב חלב בשלב זה, מכיוון שלאחר מכן זה כמעט בלתי אפשרי. ואם זה נכון איך עושים את זה ? הרי התינוק יונק משני השדיים בכל פעם, אז איך אפשר לבנות מאגר חלב ? בברכת שנה טובה ליאל
היי ליאל, אין לך מה לדאוג. קודם כל אם את לא חוזרת מיד לעבודה אז את לא צריכה לאגור מנות. תמיד כדאי שיהיו כ-2 מנות במקפיא ליתר הביטחון אבל זה לא מצריך הרבה מאמץ. לארוחה אחת את יכולה להיניק מצד אחד - לעשות את ההספקה - כמה שיותר - אחרי החתלה והפסקה גראפס וכוי ואז להחזיר אותו לאותו צד במקום לצד השני. החלב לא נגמר ומתחדש כל רבע-חצי שעה. אז תורלי לשאוב מהצד שלא הנקת ממנו. בברכה אלן