מגה מילק כפתרון לגזים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אם לתינוק בין שלושה שבועות, יונק הנקה מלאה, בדרך כלל יונק יפה. השבוע התחיל לסבול מגזים, המליצו לי על "מגה מילק" על מנת למנוע את הגזים, לפי קריאה מעטה על המוצר הבנתי שהוא גם מגביר את כמויות החלב, חייבת לציין שאין לי כל בעיה של יצור חלב (להיפך...) האם המגה מילק יכול לפגוע בייצור? כלומר לעשות את הפעולה ההפוכה? האם את/ן ממליצות על מוצר זה? תודה מראש על ההתייחסות, :)
שלום לך אנני מכירה את התכשיר הזה. צר לי אלן