ל- אלן שיין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מאווווד מעריכה את הנתינה שלך , את אישה מדהימה ואיכפתית אין לי פשוט המלים להביע מה שבתוכי כי פשוט בלעדייך לא הייתי מניקה את התאומות שלי כך בהצלחה כי פשוט גרמת לנו לשמוח ולצחוק ולהרגיש שאני גיבורה כי אני מניקה את שתיהן הנקה מלאה וזה אך ורק בזכותך לעד אני אתפלל למענך וגם התאומות שלי בהצלחה בכל אשר תפני
תודה רבה רבה על המילים החמות. התענוג הוא שלי!! והעבודה היא שלך. את עשית את זה ולא אני. מאחלת לך באמת גידול קל - הרבה נחת ורק בריאות טובה. תודה על הברכות גמר חתימה טובה. אלן