מים והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם כמות המים שאני שותה במהלך היום משפיעה על יצור החלב? ואם כן כמה עליי לשתות ? כי אני מודה שאיני שותה מספיק במהלך היום?
שלום דניאלה. כמות המים שאת שותה לא משפיעה בכלל על ההנקה ועל כמות החלב באופן ישיר. מה שכן - כדי לתפקד כראוי עליך לשמור באופן כללי על בריאותך. שמירת על הבריאות יאפשר לגוף שלך לתפקד כמו שצריך וגם יתרום להרגשתך הטובה ביותר. כולנו יודעים שרק כאשר אנחנו במיטבנו אנחנו יכולים להינות מהחיים ומהתינוק והחיים!! אין תשובה חד משמעית לכמה מים כדאי לשתות. זה נע בין ליטר וחצי עד 2 ליטר ממה שידוע לי. בברכה אלן